Saturday, October 13, 2012

saya budak baru belajar

assalamualaikum w.b.t

aku tak pandai berbloging... aku baru nak berjinak-jinak...
nak tukar itu ini pun aku tak reti..
bila aku jalan-jalan makan angin kat blog orang, aku tengok header mereka cantik-cantik dan cute-cute belaka..
aku pun nak jugak....
dengan keinginan yang membuak-buak di hati untuk memiliki header yang sedemikian rupa, aku pun tanya la kat Mr.Google macam mana nak menjadikan impian aku satu realiti...
chewahhh..!!!! ayat tak boleh blah kan... hahahahhaha...
Mr.Google bagitau kat aku banyak tempat boleh tengok tutorial nak buat header yang mudah..
oleh kerana aku ada photoscape je, so aku tengok tutorial yang dibuat oleh  Fatin Hazwani..
hasil daripada tunjuk ajar tersebut maka, terhasil la header baru aku...

taraaa!!!!!!!.... sama seperti di atas.. hahha..

 walaupun tak cantik dan tak lawa, sekurang-kurangnya aku berjaya menghasilkannya.... kan kan kan...
thank a lot to Fatin Hazwani.... hheheh...

  • aku baru belajar merangkak,..

No comments:

Post a Comment