Thursday, October 11, 2012

driver oh driver



 assalamualaikum w.b.t



cerita ini sebenarnya dah masuk usia 2 hari.. baru hari ni aku nak story.. 
di suatu pagi, aku nak pergi sekolah memandu tu (baru nak ambil driving license), 
aku tumpang la abang aku nak pergi sana..
 ada kereta kancil putih depan kereta yang dipandu abang aku tu.. 
aku rasa dia punya driver tu bosan tahap gaban la..
tak pun tension nongeng dengan traffic jam tu....
apa taknya, dia boleh tarik safety belt dia yang menyilang kat badan dia tu dan letak kat kepalanya....... 
aku dengan abang aku memang tak tahan tengok...
 memang ketawa tak putus2... macam nak tercabut urat perut..... wakakkakakka....

sekadar gambar hiasan (source: Mr Google)

sekian..... cerita yang langsung tak kelakar pun bagi korang..
 

No comments:

Post a Comment