Thursday, October 11, 2012

Konvokesyen




assalamualaikum ....
alhamdulillah... syukur kepada Allah s.w.t dengan limpah kurniaNya aku kini telah bergelar graduan dari sebuah institut pengajian tinggi awam (IPTA)..  Terima kasih ya Allah... walaupun tidak mendapat First Class, at least aku dapat juga habiskan pengajian ni..
2 dan 3 November 2013 ni merupakan majlis konvokesyen diadakan. kad jemputan aku belum sampai-sampai lagi.. mungkin lambat kot sebab jauh sangat... huhuh...
tapi aku tengok kat laman sesawang konvo tu je la.. ehehehhe.. meh sini aku nak tunjuk sikit....

see..!!! dia ucap tahniah kat aku...
 

sebelum ni telah diberitahu melalui fan page rasmi konvokesyen kat facebook bahawasanya konvokesyen akan diadakan pada 20 dan 21 oktober 2012.
tapi telah ditunda ke tarikh seperti yang tertera di dalam gambar atas sebab-sebab tertentu..
disebabkan hal ini ramai ex student sabah dan sarawak yang naik angin.. apa taknya,.. kebanyakan semua dah book tiket flight... ada yang dah siap book hotel lagi.. ramai kawan yang rugi sampai 1k.. yang rugi 2k pun ada.. aku pun rugi la jugak... nasib baik aku baru book pergi sana je..RM500 jugak kot aku hilang... untuk dua orang, aku dengan abang aku.. banyak jugak la tu kan.. lepas tu aku pergi la airsia tu nak tanya tukar tarikh penerbangan.. kena bayar RM490 kot.. mak ai... banyaknye.... tapi lagi banyak kalau beli baru... emmm... aku dah tak ada budget dah bab-bab tiket ni.. aku cakap dengan mak aku tak payah pergi la... mak aku cakap, ruginya kalau tak pergi... Huhhh!!!.... mak mak mak... mana nak cekau... anak mak ni kerja tanam anggur je... pendapatan langsung tak ada... abang aku suruh aku pergi sorang..... huhhh... tak best nya la... sampai sekarang ni aku tak beli-beli lagi tiket... emm... tunggu dan lihat saja la macam mana nanti ye...
apa yang penting...... aku sudah GRAD!!!!!!!!!!!!...
 

No comments:

Post a Comment