Wednesday, October 17, 2012

an important notice to read

assalamualaikum w.b.t

pagi ni aku on kan account facebook aku.. then, aku nampak kawan ni post something kat wall dia.. aku agak surprising la jugak bila tengok gambar yang dia post tu.. geli pun ada jugak...hahahhaa.. nak tau apa dia... meh aku tunjuk sikit.....

notice.... about semen.... hahhaahha... kelakar sungguh.
masturbation notice wehhh..!!!!. siapa sangka nak buat penyelenggaraan bagi pembersihan paip-paip yang full with semen ni mememerlukan penyelenggaraan yang sangat tinggi.. sunggu aku tak percaya..
So, please..................... masturbate in your own room.....

  • luckily, i'm not ex student of USM..
  • but i wondering, is it all university hostel have the same problem.... Huhhh...!!!.. human...

No comments:

Post a Comment